ePassi, Smartum, Edenred ja Eazybreak

Engelissä käy maksuvälineenä myös ePassi, Smartumin kulttuuriseteli, Edenred Virikeseteli sekä Eazybreak -edut. Verottajan ohjeen mukaisesti kulttuurisetelit on työnantajan työntekijälle tarjoama henkilökohtainen etu. Etua ei voi siirtää tai luovuttaa muille eivätkä sitä voi käyttää esimerkiksi perheenjäsenet. Palveluntarjoajalla on oikeus tarkastaa käyttäjän henkilöllisyys lippukassalla. Vanhentuneita seteleitä ei voi ottaa vastaan, eikä seteleistä ei anneta vaihtorahaa takaisin. Setelillä tai saldolla voi maksaa Engelin yksittäisiä elokuvalippuja sekä yksilöityjä sarjalippupaketteja, mutta ei lahjalippuja eikä oheismyynnin tuotteita. Edut ovat voimassa kassalla (ei netissä).

Kaikki tiedotteet

TERVETULOA ELOKUVIIN TURVALLISESTI

Kino Engelissä näytöksiä toistaiseksi maanantaista lauantaihin. Kiinnitämme Kino Engelissä erityistä huomiota asiakkaiden...Lue lisää ››

ePassi, Smartum, Edenred ja Eazybreak