Arvoisa asiakkaamme,

Kino Engel ja KesäKino Engel avataan jälleen perjantaina 26.6.
Tiedotamme yksityiskohdista ja ohjelmistosta lähempänä.

Umpeutuvien sarjalippujen käyttöaikaa jatketaan seuraavasti:
Joululiput (voimassa 31.5.20 asti): uusi voimassaolopäivä 30.9.20
Sarjaliput, jotka umpeutuvat 17.3.-29.11.20: uusi voimassaolopäivä 30.11.20

Kesäisin terveisin
Kino Engelin väki

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofiankadulla toimiva Kino Engel avattiin täydellisen remontin jälkeen toukokuussa 2017. Kaikki pinnat, valaisimet, matot ja tuolit on uusittu teatterin intiimin tunnelman ehdoilla. Salien paikkamäärät pienenevät hiukan skandinaavista laatutyötä olevien suurempien istuimien ja paremman jalkatilan myötä.

Juhlimme Kino Engelin paluuta elokuvakartalle. Keskustan kaunein boutique-elokuvateatteri jatkaa kunnianhimoista linjaansa maailmanelokuvan helmien ja eurooppalaisen laatuelokuvan kotina. Helsingin huutava pula elokuvateattereista helpottaa hiukan. Juhannuksen jälkeen pyörähtää käyntiin myös perinteinen KesäKino Engel elegantin Cafe Engelin sisäpihalle” kertoo Cinema Mondon Mika Siltala.

Elokuvateatterin interiöörien suunnittelusta vastasi Arkkitehdit NRT/ Arto Harjunpää. Uusittu Kino Engel ja kokonaan restauroitu Sofiankatu 4 aukeavat viimeisenä osana Torikortteleiden elävöittämis- ja entisöintiprojektia. Aikojen saatossa mm. pääpoliisiasemana ja tavaratalona toimineen historiallisen helmen katutasoon tulee ravintolatoimintaa ja Kaupunginmuseon entisiin tiloihin liiketiloja.

Kaikki tiedotteet

KINO ENGEL AUKEAA 26.6.

Arvoisa asiakkaamme, Kino Engel ja KesäKino Engel avataan jälleen perjantaina 26.6. Tiedotamme yksityiskohdista ja...Lue lisää ››

VI TALAR SVENSKA!

Barnsöndagar på Kino Engel i samarbete med Finlandssvenskt filmcentrum Vi har glädjen att meddela att vi tack vare det...Lue lisää ››

Smartum ja Virike

Engelissä käy maksuvälineenä myös Smartumin kulttuuriseteli , Virikeseteli sekä Ticket Mind & Body -kortti. Verottajan...Lue lisää ››

Kino Engel tiedottaa

Arvoisa asiakkaamme,

Kino Engel ja KesäKino Engel avataan jälleen perjantaina 26.6.
Tiedotamme yksityiskohdista ja ohjelmistosta lähempänä.

Umpeutuvien sarjalippujen käyttöaikaa jatketaan seuraavasti:
Joululiput (voimassa 31.5.20 asti): uusi voimassaolopäivä 30.9.20
Sarjaliput, jotka umpeutuvat 17.3.-29.11.20: uusi voimassaolopäivä 30.11.20